トップページ
  連絡掲示板

■全般
  ゲーム内容・特徴
  よくある質問
  操作一覧
  ストーリー
  登場人物一覧
  装備一覧
  アイテム価格表
  小ネタ・裏技

■翻訳
  ストーリーの翻訳
  DLC:Severedの翻訳
  Logの翻訳
  用語集

■攻略
  Chapter1~3
  Chapter4~6
  Chapter7~9
  Chapter10~12
  Chapter13~15
  Nodes&Schematics
  Hard Core攻略
  敵一覧
  実績/トロフィー

■マルチプレイ
  対戦
  対戦募集

■その他
  アンケート
  シリーズゲーム
  twitter
  RSS
  各種リンク

アクセス
現在 -
今日 -
昨日 -
総数   -  

■検索

■今日の人気ページ
■総合人気ページ

■更新履歴
取得中です。

Chapter 11 : Logs

PERSIONAL LOG, RIG 438642, #1

Audiolog, RIG number 438642. I've been selected for a special secret mission, down in the core systems on the Shard. I hope I can do them proud. Altman be praised.
  • 音声記録、RIGナンバー438642。私は極秘の使命を帯びて、ある天体片の中心部へと向かっている。与えられた使命が上手く達成出来る事をAltmanに祈ろう。誉むべきかなAltman。

PERSIONAL LOG, RIG 438642, #5

Audiolog, RIG number 438642. These could be my last words. The monsters are loose. I couldn't stop them. And now the reactor core is overheating -- which will destroy the entire Sprawl if I can't fix it! So... I hope someone hears this. It means I did that much right, at least.
  • 音声記録、RIGナンバー438642。これが、私の最期の記録となるだろう。怪物達が外に放たれようとしている。私には彼らを止めることは出来そうにない。反応炉の炉心温度が上昇を続けている――このまま行けば、Sprawl全体が大爆発に巻き込まれるのは避けられそうにない……そして、これをどうにか出来るのは、私だけしか居ないのだ!……このログを、いつか誰かが見つけてくれる事を願う。それはつまり、私がやるべき事を成し遂げたと言うことなのだから。

I COULD NEVER HURT YOU

Alexis, if you get this, I love you. I would never do anything to hurt you, or our son. After the sessions, I keep seeing you, but... you're so mad, so... angry. You're scaring me. I want you to stop. What's happening to me? Please come get me...
  • Alexis、もしも聞こえているのなら言わせてくれ、愛している。僕が君や僕達の子供を傷つけるなんて事、出来るはずがないだろう?セッションの後、君達の姿がずっとちらついている。でも……どうして君はそんなに怖い顔をしているんだい?どうしてそんなに怒ってるんだい?怖いんだ。お願いだから止めてくれ。一体僕に何が起きているんだ?教えてくれよ……。

|ログイン|